STAREA CARACTERIZATĂ DE UNDELE CEREBRALE ALFA

Adesea, mintea noastră cade într-un dialog interior care are un anumit ton/rezonanță. Uneori mintea noastră este agitată, iar alteori este foarte calmă. Noi suntem expansivi și receptivi atunci când suntem calmi, centrați și relaxați mental. Când mintea noastră devine agitată, atunci ne blocăm energetic. Agitația și îngrijorarea, adesea indică că operăm în starea activă a undelor cerebrale beta, de unde operează majoritatea adulților atunci când sunt anxioși și îngrijorați. Când mintea e calmă, înseamnă că ne aflăm într-o starea mai relaxată, aceea a undelor cerebrale alfa, de unde operează în general copiii. Încercați să operați din starea undelor cerebrale alfa cât mai mult posibil, deoarece această stare vă permite extinderea și o mai mare conștientizare, cât și un flux energetic mai ridicat care vă vitalizează corpul. Veți experimenta o mai mare ușurință în viață și veți începe să mergeți cu fluxul, permițându-vă să primiți mai mult sprijin „spiritual-energetic” în viața de zi cu zi. Contactul cu tărâmurile spirituale și accesul la spiritul nostru interior vine din a fi prezenți în fluxul conștientizării momentului (de) acum, cu o minte calmă și senină.

Lisa Renee

Sticri, postat 02.05.24 (Slava Ukraini! Cyka Blyat, Idi Nahui PUTIN!)

PS: Eu am o varianta mai simpla ca sa intru in starea alfa, ascult melodiile celor de mai jos (cu exceptia lui Pepe)

Published by sticri

WE SEE THE WORLD AS WE ARE, NOT AS IT IS ......

2 thoughts on “STAREA CARACTERIZATĂ DE UNDELE CEREBRALE ALFA

  1. Eu… nu m-am mai interesat de multe de undele astea, dar, din amintiri, starea alfa era cea dintre trezie (care e cea obișnuită, adică beta) și somn – e un moment anume între veghe și somn cînd într-adevăr plutești cumva și vezi fără să vezi sau auzi fără să auzi sau auzi și vezi altfel… după care vine somnul cel adînc – starea theta. Apoi, tot după teoria pe care o știam atunci, alternau cele două stări, alfa și theta, pînă cînd te trezeai și intrai iar în beta.
    Deci, conform vechilor și neactualizatelor mele cunoștințe, să fii treaz în starea alfa ar însemna să fii dus sau, poate, somnambul (uite ceva despre care nu știu chiar nimic). Dar s-or mai fi amestecat stările între timp sau s-or fi făcut alte descoperiri, habar n-am 🙂

    Liked by 2 people

    1. 🤣🤣🤣🤣🤣
      Eu stiam ca starea alfa e cea de relaxare profunda si cea beta e cea despre care spui si tu.
      “However”,😂😂😂, Lisa a postat articolul asta pe 1 Mai, si cine stie, poate era si ea in fata unui pahar cu bere 🤣🤣
      Eu cred ca melodia mea e foarte buna ca sa te duca in starea alfa 😂😂

      Totusi ca “bottom line” 😂, eu cred ca Lisa vrea sa spuna ca atunci cand suntem nervosi nu prea gandim clar si suntem obtuzi, blocati. Atunci cand suntem precum copii (starea alfa) suntem mai deschisi si mai interesati de viata.

      Liked by 1 person

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started