26 thoughts on “MAINE E ZIUA (NE)MUNCII

    1. Pai e Dunarea si nu e niciodata curata. Apa asta cara toata mizeria din Europa si o duce la noi in Delta Dunarii 🤣🤣. La noi in Delta Dunarii sau pe Dunare, daca cauti un restaurant cu peste congelat sau de crescatorie nu gasesti 🤣🤣🤣, totul e de captura si e romanesc 🤣🤣🤣. Pozele sunt de azi de pe langa Galati, am fost la.niste amici.
      Pe 3 si 4 o sa vad unde o sa fiu, dar nu cred ca o sa mai fiu pe la Dunare.
      E interesant pt ca Dunarea s-a incalzit dar apa marii inca e rece. Daca stai pe Dunare nu e rece, e doar liniste, dar inca e rece pe mare.

      Liked by 2 people

      1. Multumesc Florin!
        Auzi, eu vin dintr-un mediu in care se foloseste “you”, adica toata lumea e “tu”. Exceptie fac indienii si filipinezii care-mi spun (nu numai mie) , “Sir”, pt ca asa sunt invatati.
        Nu vrei sa ne spunem TU?
        PS: De la Bucale la Giurgiu faci 1 ora si poti vedea Dunarea 🙃

        Liked by 1 person

      2. Pai acum cateva luni parca veneai prin Cta.
        Ok, nu mai intreb, pt ca nu e frumos.
        Iti doresc sa poti sa mergi iar mai departe de casa si sa te bucuri de calatorii.

        Liked by 1 person

      3. Ar muri în câteva zile, iar eu ar trebui să trăiesc gândindu-mă la asta. Oriunde aș duce-o, dacă este agitată o leagă și o sedează.

        Liked by 1 person

    1. Nu stiam, dar nu ma surprinde deoarece cam toate sarbatorile crestine sunt unele pagane care-s transformate. Pana la urma, aceasta sarbatoare e inca un motiv pt mici si bere🤣, ceea ce nu e rau 🤣

      Like

      1. Eu oricum nu prea consum alcool, ba chiar si berea o beau fara alcool, dar vinul cu pelin nu pot sa-l beau deloc. Pur si simplu nu intra 🤣🤣🤣. Mielul daca e gatit de cineva care stie sa-l gateasca (nu eu🤣), atunci e o delicatesa.

        Liked by 1 person

    1. Nu stiu daca ma crezi sau nu, dar nu merg pt cine stie ce petreceri, eu caut linistea si o gasesc mereu langa apa si uneori pe apa.
      Multumesc! Daca as putea v-as lua si pe voi 🙂

      Liked by 1 person

    1. Si la mine apa are un efect linistitor, dar iarna nu-mi prea place atunci cand marea e agitata.

      Oricum, zilele astea a fost racoare, in special seara si dimineata, dar nu le.putem avea pe toate.

      Imaginea e de azi, de pe “coclauri” 🙃

      Multumesc!
      O saptamana frumoasa sa ai si tu!
      PS: Spor la.cozonaci 🙃

      Liked by 1 person

      1. Ce coclauri interesante! Cozonac nu am facut decat de trei ori. As vrea sa reiau experienta, insa nu acum… 🙂 Culmea este ca au iesit bine! 😀
        Toate cele bune, Cristi!

        Liked by 1 person

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started