BIBLIOTECARASUL CEL FRUSTRAT SI RACHETA LUI DJOKOVICI (PAMFLET DE UMOR VOLUNTAR) 

A fost odata ca niciodata un bibliotecaras care se credea mare literat si „căca” el nu mai exista pe pamant. Bibliotecarasul nostru intra pe toate blogurile pe unde putea si-si varsa veninul peste toti cei care comentau, iar celor care postau incerca sa le gaseasca intotdeauna cate ceva cu care nu era el de acord si fara sa-l intrebe nimeni incepea sa ofere solutii.

Stiu ca va pare cam „tâmp” bibliotecarasul nostru dar asta este si din pacate, el nu prea-si da seama cat e de prost pt ca se pare ca are capul plin cu „idei” despre blogurile altora.

Bibliotecarasul nostru are si el un blog care se pare ca are mai mult de 14 ani, dar are in jur de 100 abonati. Doar 100 de abonati spune mult despre cel mai iubit dintre pamanteni, adica bibliotecarasul nostru. In general, la el intra vreo 2 „tutankamoane” care intre 2 colive, o inmormantare si o vizita la doctor, mai lasa cate un comentariu „doct” la el pe blog.

Deoarece toata lumea il da afara si nimeni nu doreste sa discute cu el, bibliotecarasul a devenit frustrat pt ca el e un mare „literat” si are dreptul sa scuipe venin unde vrea, cui vrea si cand vrea. Ca atare scrie comentarii sub mai multe nickuri, isi ascunde adresa de IP, adica e un vierme prost, pe care-l dai afara pe usa si-ti intra pe geam.

Totusi, se pare ca bibliotecarasul are o slabiciune pentru un sport si anume tenisul si-i place foarte mult de Djokovici. Probabil ca-i place foarte mult cum se misca Djokovici si in special forta rachetei lui Djokovici. Am inteles ca nu rateaza nici macar un meci cu Djokovici si saliveaza cand vede racheta lui Djokovici. Bibliotecarasul nostru, inainte de fiecare meci de tenis se duce repede la frizeria din colt ca sa se aranjeze pt intalnirea cu racheta.

Frizeria unde se aranjeaza bibliotecarasul, e una speciala unde exista un frizer specializat, dupa cum se vede in imaginea de mai jos.

Sticri, postat 19.04.24 (Slava Ukraini! Cyka Blyat, Idi Nahui PUTIN!)

PS: Acest material este un pamflet si trebuie tratat ca atare. Orice asemanare cu realitatea este absolut intamplatoare 😂

Published by sticri

WE SEE THE WORLD AS WE ARE, NOT AS IT IS ......

25 thoughts on “BIBLIOTECARASUL CEL FRUSTRAT SI RACHETA LUI DJOKOVICI (PAMFLET DE UMOR VOLUNTAR) 

  1. Am impresia că ”bibliotecarul” tău, a ajuns în oaza mea cea colorată, cu aceleași pase preluate din tenis, probabil o pasiune înrădăcinată de-ași etala forța ”cunoașterii”…

    Liked by 2 people

    1. 🤣🤣🤣🤣
      Din cate am inteles ii place foarte mult “apó píso” si-si cauta “stapanii” 🤣🤣🤣
      Nu stiu cum e la tine dar e funny sa ai un asemena papagal pe care sa-l scuipi in toate modurile si sa nu se plictiseasca 🙃

      Liked by 2 people

      1. Am inteles ca a facut mizerii pe multe bloguri, dar lumea se retrage, am fost sfatuit sa-l las in pace ca-i un mare prost si ca nu invata nimic, dar mie-mi place sa-l bag in ma-sa, ca asa imi place mie 🙃 si ca asa stiu eu sa ma comport cu “gunoaiele” 🙂

        Liked by 2 people

      1. PS: Florin, “by the way”, te intreb si eu ceva pt ca-s in lipsa de subiecte.
        Tu stii cumva pe unde i-a cazut buricul, bibliotecarului?

        Liked by 2 people

      2. Pb mea cu Florin este ca imi bloca raspunsurile pe care le dadeam bibliotecarului. Ori le lasi pe toate, ori le blochezi pe toate, dar nu iei partea cuiva.

        Liked by 2 people

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started