CARACTERISTICILE OMULUI DE ÎNCREDERE

Este autentic.

Acțiunile și vorbele sale se potrivesc.

Capabil să spună „nu” cu respect și „da” cu încredere.

Păstrează înțelegerile sau le renegociază dacă este necesar.

E capabil să recunoască atunci când nu știe ceva.

E capabil să fie flexibil și de încredere.

Îți spune ce are de spus.

Face compromisuri, dar nu compromite niciodată principiile de bază sau integritatea personală.

Are etică, valori pozitive și principii, care îi formează comportamentul.

E capabil să-ți spună lucruri pe care nu-ți place să le auzi, dar o face cu amabilitate.

E capabil să nu fie de acord cu un fapt fără să fie nevoie să se certe sau poate avea unele dezacorduri prietenoase care duc la o înțelegere sporită a acelui fapt.

Îți spune cum se simte, ce e cu el și cum te poziționezi față de el.

E capabil să recunoască, să accepte și să se bucure de diferențele dintre voi.

După ce vă întrebați cum sunt ceilalți, asigurați-vă că vă întrebați și cum sunteți voi.

Lisa Renee

Tradus: Sticri, postat 09.04.24 (Slava Ukraini! Cyka Blyat, Idi Nahui PUTIN)

PS: Bag seama ca nu-s de incredere 🤣🤣

Published by sticri

WE SEE THE WORLD AS WE ARE, NOT AS IT IS ......

17 thoughts on “CARACTERISTICILE OMULUI DE ÎNCREDERE

      1. Am văzut și am apreciat! E mare lucru să recunoști că…dar ignor oamenii care se cred perfecți.
        Nici eu nu îmi propun să mă schimb🫣

        Liked by 1 person

      2. 🤣🤣
        Eu imi propun sa ma schimb, dar nu stiu cum se face deoarece intotdeauna in viata apare ceva sau cineva care-mi schimba planurile.

        Liked by 1 person

    1. 😂 Acum am observat si eu.
      MS Office il am setat pe lb engleza si imi modifica unele cuvinte in lb eng. Am mai patit asa ceva. Cand folosec lb eng e folositor pt ca ma corectezeaza, dar in lb rom, se pare ca nu este.
      Ma duc si schimb acum 😉
      Multumesc!

      Liked by 1 person

      1. De la tine stiu ca-s fara rautate si le accept 100%, stai linistita.
        Daca mai vezi cate ceva, poti sa-mi spui, pt ca eu (recunosc) nu-s prea prieten cu lb rom. 🤣

        Liked by 1 person

    1. Le-am scris pt mine 🤣🤣, daca le citesc zilnic, poate o sa reusesc sa indeplinesc macar una.
      Pana acum nu mi-a iesit 🤣

      Like

      1. 🤣🤣🤣
        Asta-i precum treaba cu slabitul, adica noi ne tot propunem dar … uitam instant cand avem in fata o masa copioasa🤣

        Liked by 1 person

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started