26 thoughts on “MFC PE FUGA 😁

    1. Aaaaaaaaaaa, asaaaaa cevaaa 🤣🤣🤣🤣🤣
      Cica e Miercurea Fara Cuvinte, e un fel de joc preluat de Potecuta, Suzana dar si altii de la “am uitat”, care l-a preluat tot de la “am uitat” … si tot asa 🤣🤣🤣🤣

      Am vazut ca unii pun poze de MFC si pt ca uneori ma mai plimb, am zis sa pun si eu …

      Liked by 2 people

  1. Iar ai umblat teleleu? 😁
    Faine pozele!!
    Carmen e cea care ne-a adus joculețul , ai link spre ea la mine, sub poze. Eu nu am preluat, eu doar particip. Dacă vrei, intri la ea pe blog, pui în tabelul de azi linkul de la postarea ta, și la tine, sub poze, pui link spre postarea ei de azi, cea cu tabelul. În tabel sunt toți cei care postează poze, fără cuvinte. 😊

    Liked by 1 person

    1. Am avut putina treaba prin GL la o nava, am avut ceva de condus azi, dar a fost frumos, deoarece se vede ca a venit primavara, verdele acela crud e prezent peste tot prin natura.
      O sa intru la Carmen pe blog, dar eu la tine am vazut prima oara MFC.

      Liked by 1 person

      1. Pai nu a trecut nici macar 1 an de cand am dat o tura pe ambele. Chiar am postat si pe blog cate ceva.
        Daca e sa merg, as merge iar pe Transalpina, deoarece mi-a.placut mai mult decat Transfagarasanul.
        PS: Si acum imi amintesc de inghetata voastra (de casa) din Sibiu … 😉

        Liked by 1 person

      2. După ce treci de Valea Oltului, numa te joci 😁
        Și stai să vezi că ne fac autostradă. Acu’ că până atunci se inventează mașinile care zboară, e altceva.

        Liked by 2 people

      3. Dupa Transalpina nu ies/merg pe Valea Oltului, ies la Ranca.
        Urasc sa conduc pe Valea Oltului deoarece nu-mi place ca sa ma uit o gramada de km la un “spate/fund” de TIR pt ca nu am unde sa-l depasesc.

        Pana o sa faca autostradaaaaaaa….🙃

        Liked by 2 people

      4. Pfffff, cum am putut s-o ratez pe Carmen. Habar nu am cine e, dar am intrat la.ea pe blog si am.gasit in ultima postare o gramada de mancare 🤣🤣🤣
        Acolo e de mine, pt ca pare sa fie mancare de casa, nu de la.restaurant….

        Liked by 2 people

  2. Ce frumos faci poze cand esti pe fuga… 🙂
    Deosebite imaginile, insa arata interesant ‘piramida’ din poza a doua. Unde este?

    Happy WW, Cristi!

    Liked by 2 people

    1. Muntii Macinului sunt acolo. Practic sunt mai multe varfuri precum cel din imagine.
      Interesant e faptul ca acele varfuri nu au vegetatie, dar vis a vis sunt alte varfuri care-s pline pana sus cu padure.
      Multumesc.

      Liked by 2 people

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started