ARCA LUI FASOE – AI CHATBOT –  PAMFLET DE UMOR “VOLUNTAR”

Sticri: Arca a facut 14 ani, trebuie sa sarbatorim si noi cu el, doar s-a laudat pe blog
AI Chatbot: Hmmmm…
Sticri: De ce Hmmmmm ..?
AI Chatbot: Arca lui Fasssssoe a facut 14 ani dar are doar vreo 120 abonati
Sticri: Doar atat?
AI Chatbot: Daaaa, atat a reusit in 14 ani si practic cei care-l mai urmaresc sunt doar cateva zeci si toti trecuti de durata medie de viata in Ro
Sticri: Pai eu am de vreo 6-7 ori mai multi abonati ca el si blogul meu are un sfert din vechimea lui
AI Chatbot: Daaa si nu e doar atat. Toti cei de care se ia si pe blogurile carora face pe desteptul au de multe ori mai multi abonati si nu au 14 ani. Ca sa va ajunga are nevoie de mai multe vieti pe pamant 😂
Sticri:🤣🤣🤣🤣
AI Chatbot: Mai ai intrebari?
Sticri: Nu.
AI Chatbot: O zi buna!
Sticri: Bafta!
Sticri: Staiiiiii!
AI Chatbot: Da
Sticri: De ce-i spui Fassssoeeee?
AI Chatbot: Pentru ca e un mare Fasssssssssssssssss….

Articolul este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

Sticri, postat 22.03.24 (Slava Ukraini! Cyka Blyat, Idi Nahui PUTIN!)

Published by sticri

WE SEE THE WORLD AS WE ARE, NOT AS IT IS ......

7 thoughts on “ARCA LUI FASOE – AI CHATBOT –  PAMFLET DE UMOR “VOLUNTAR”

  1. Oh, man, treci mai departe… vezi, dacă-ți plăcea româna mai mult, știai că „răzbunarea cea mai mare este cînd dușmanul tău/e silit a recunoaște că ești bun și dînsu-i rău” 😀
    ce de comentarii mai făceam pe tema asta, într-o vreme în care ceaușescu era rău c-o țară-ntreagă!

    Liked by 1 person

    1. Multumesc Issa!
      Am inteles mesajul tau, chiar daca nu am fost de nota 10 la lb. rom.
      Recunosc, ai dreptate si msg tau discret m-a trezit putin.
      Chiar daca nu-s deloc adeptul intoarcerii celuilat obraz, o sa ma opresc.

      “Şi-n iad este iubire, dar iubirea în cei care iubesc lucrează în duhul comuniunii; iar în cei care nu iubesc, ea arde ca flacăra”.

      Like

  2. Dacă-și spune”Goe”ce să-i ceri mai mult ?.S-a autocaracterizat.Are cam puțini salvați pe”Arcă”.Și oricum nu suportă comparație.De la Noe la”Goe”…..cale lungă….Noe era Noe.Știa el probabil de ce a luat numai animale și păsări pe Arcă.Probabil ca să nu dea de vreun”Goe”😃

    Liked by 1 person

  3. Cum o fi ajuns ăsta prin blogosferă….o fi căzut dintr-un OZN.Am văzut pe la Potecuța ce poate face.Ar trebui blocat și acolo.Dar bine că nu-l bagă în seamă.Se bagă singur.El zice,el aude,el dă replica😃

    Liked by 1 person

  4. Atâta poate…..unora ce să le ceri….are”buletin”de 14 ani de blog degeaba se pare😃.Are frate-meu o vorbă:”Ce să faci….n-ai ce să faci”….sau”ce oameni,d-le,ce oameni….”când nu-i convine ceva la unii….așa și Goe.Dacă e cine zici tu,D.O.poate are și fb și mă caută acolo.😃.Noroc că nu l-am criticat pe blogul Potecuței😃

    Liked by 1 person

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started