22 thoughts on “CUM TE SPIONEAZĂ TELEFONUL MOBIL

      1. Și mai bine, din alea chiar nu a văzut neam din neamul telefoanelor mele. Eu filmez numai la chefuri și numai dacă e musai, dar nu pe mine. Face telefonu’ reels-uri, poate-mi face tiktok, mă fac vedet’, fac content, mă invită la evenimente să pap pișcoturi și să zic frumos de câte o cremuță, mă duc la Măruță la podcast și din astea. Tulai, câtă treabă!

        Liked by 1 person

      2. Râdem și glumim, dar am citit azi reportajul de pe Recorder, ăla cu grupurile de pe Telegram și încă o rețea din asta, cu investigația FBI. Îl știi? Caută. E doar text, nu știu dacă au făcut și video. Până mă gândesc la ce face telefonul în timp ce eu stau cu el în față să scriu un comentariu și cum captează sunet și imagine, mă gândesc la cum ajunge un copil de 15 ani să facă live cu o cr!mă pentru că altfel nu e inclus în grup, și la cum unii la 12 ani se mutilează doar pentru că așa le zice șeful de grup.
        Sigur, sunt teme diferite de discuție și sigur, se pot face multe cu telefoanele astea smart, dar AI e deja departe, le râde-n nas ăstora care captează pentru marketing, poate deja suntem și noi prin ceva video în care zicem ceva ce n-am zice niciodată, dar până-mi trece emoția de la ce-am citit, asta îmi pare pistol cu apă.

        Liked by 1 person

      3. Nu stiam despre aceste grupuri, am cautat si am citit acum. E descris si cazul cu crima de la.gunoi din Ro.Eu consider ca 80% din vina o au parintii. Cand copiii au sub 18 ani nu se poate sa nu te poti impune ca parinte. Ai toate mijloacele sa o faci pt ca ei sunt dependenti de tine. Impunerea e ultima solutie, in primul rand trebuie sa le urmaresti preocuparile si sa le deschizi (treptat) noi usi catre alte preocupari si cunoastere. Daca-i indrepti spre anumite valori si preocupari, nu au cum sa cada in mainile acelor grupuri. Si inca ceva, trebuie sa le hranesti curiozitatea sau curiozitatile.
        Un mediu corect nu genereaza tineri care au apucaturile celor din acele grupuri.

        Liked by 1 person

      4. Care? De la noi? Că am avut și noi un caz și copiii au spus că l-au omorât pe acel om al străzii din plictiseală.
        Da, sigur, tu ai dreptate. Dar nu toți gândesc ca tine. Și uite că femeia aia mergea pe stradă, copilul era pe live în grup și aia a fost. Ok, cazul lui e complicat, dar nu e ca și cum e singurul scăpat de sub control. Sigur, sunt excepții. Dar e îngrijorător și așa. Și na, unii părinți nu îi controlează. Că la 15 ani nu le mai urmăresc telefoanele. Dar ajung atât de ușor victime…

        Like

      5. Cazurile respective, chiar daca sunt absolut reale si dramele sunt reale, totusi sunt cazuri izolate. La 15 ani nu e necesar sa-i urmaresti tel, dar poti sa-i oferi un laptop gol si sa-l pui sa-si instaleze programele. O sa-si rupa gatul dar dupa ce o sa-i explici cum se face o sa vezi ca toata ziua o sa instaleze si o sa dezinstaleze programe pana se satura. Pe la 17 ani poti sa-l pui sa faca scoala de soferi si la 18 sa dea examenul, astfel intra in alt domeniu si devine curios.
        Daca-l vei tine ocupat, nu o sa derapeze. Te rog sa ma crezi ca-ti vorbesc si din propria experienta.

        Liked by 2 people

    1. Telefonul, aspiratorul, frigiderul, televizoarele, … Tot ce este în rețea. Doar centrala termică n-o am în rețea. Am vrut, dar nu s-a nimerit, aș fi manevrat-o de departe.😀
      Numai că, pentru toate există leac, dar trebuie să-ți bați capul și să le analizezi. Aveți grija și răbdarea, de fiecare dată când intrați pe un sit nou, să blocați tot ce se poate din cookie-uri? Unul singur dacă iertați, …😀 Toate livrează informațiile către aceeași beneficiari.
      FB măsoară timpul cât priviți un cadru, click-urile, tot. De când există face asta. Acum l-a mai domolit UE nițel.😀

      Liked by 2 people

      1. Poti pune centrala in retea si o poti controla prin wi-fi. Intram in alte discutii, exista “google home” pt asa ceva si care accepta controlul multor “deviceuri” conectate la wi-fi. Camere de luat vederi, inchisul si deschisul unor porti, etc.

        Liked by 1 person

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started