SPIRITUALITATE “PORTUARĂ” 😉

Știu că nu rezonez cu mulți și e ok.

Sunt un războinic al luminii, nu un „fascicul al iubirii”.

Nici nu mă bag peste aceștia din urmă, absolut deloc.

Cred că toate ființele cu un suflet servesc unui anumit scop și toate scopurile sunt foarte importante.

Dar unii dintre noi suntem aici cu un scop diferit.

Nu am venit aici ca să dau pasiv din cap împreună cu mulțimea. Cu turma.

Am fost mereu ciudatul care spunea “WTF?” (NT: “La dracu” – Irina Margareta Nistor 😊)

Sunt alături de semenii, frații și surorile mele care au suflet, dar fără sloganuri bazate pe controlul minții, popoare împotriva altor popoare, oameni împotriva altor oameni, care sunt folosite de aceiași ciudați care încearcă să ne pună unul împotriva celuilalt.

Observați cine controlează „păpușile”(„guvernele” lumii).

Forumul Economic Mondial și finanțatorii lor. Sunt din liniile de sânge ale familiilor cabalei. Toți.

Hai să-i deconspirăm și să punem lumina reflectoarelor pe toți.

Știu că această postare mă va transforma într-o fantomă, dar haideți să terminăm această treabă.

Tonne Mellard

https://www.facebook.com/share/p/UkP5Ga3WyYjo35tZ

Tradus: Sticri, postat 12.03.24 (Slava Ukraini! Cyka Blyat, Idi Nahui PUTIN)

Published by sticri

WE SEE THE WORLD AS WE ARE, NOT AS IT IS ......

17 thoughts on “SPIRITUALITATE “PORTUARĂ” 😉

      1. Eeeee, mai are pana se indreapta, acum e putin cocosat pt ca a primit „dojană sinodală scrisă” de la Sfântul Sinod
        🤣🤣🤣
        Nu stiu cine i-a declarat sfinti pe aia din sinod, dar asta e alta poveste ……
        PS: Cred ca i-au luat si Mertanul si il trimit cu Dusterul …. ca sa se simta muritor de rand…
        😂😂😂😂😂😂

        Liked by 1 person

    1. 😂 Pt mine Teodosie a devenit o unitate de masura 🤣

      Nu stiu sa-ti raspund la intrebare, nu ma dau vreun mare cunoscator, dar cred ca daca media alternativa o sa inceapa sa “bata toba” pe acest subiect, poate mai multi oameni vor intelege. Totusi nu sunt sigur.

      Liked by 1 person

      1. Da, il citesc zilnic si-mi plac citatele lui, inclusiv imaginile pe care le.posteaza. Chiar comentez la el, dar nu zilnic.
        O sa intru chiar acum sa vad ce a postat azi, stiu ca in general seara posteaza cate ceva.
        M-ai facut curios ….
        Multumesc!

        Liked by 2 people

      2. Daaaa, nu mai zic nimic…
        Aaaaaa, e cam acelasi lucru…🤣🤣🤣
        O sa-l intreb unde gasesc emisiunea ca s-o pun pe.blog 🙂🙂
        Multumesc Potecuto !!!! 🌷

        Liked by 1 person

  1. Normal că nu ești “fascicul al iubirii”, doar ești Sticri, nu muma Tereza!
    Normal că lumea este condusă de…dracu știe de cine!, iartă-mă, dar asta mi-a ieșit de sub degete și cum mâna este un fel de prelungire a creierului, înseamnă că asta am gândit.

    Liked by 2 people

    1. 🤣🤣
      Marea pb este ca cei de sus care ne conduc nu prea pare ca o fac spre binele nostru comun. Se merge spre un fel de comunism mascat administrat de catre ei. Uite acum mi-a venit ideea unui articol, sper sa am timp sa-l scriu.

      Liked by 2 people

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started