14 thoughts on “LUMEA NU ESTE CONDUSĂ DE OAMENI! (Emil Străinu)

  1. Concluzia asta mi-a trecut prin tartacuta, insa in varianta mai modesta a fiintelor fara suflet.
    De la fara suflet, la clone sau posedati, pasul este firesc. Nu pot asculta acum, insa maine o voi face.
    Multumesc pentru filmulete, Cristi!

    O saptamana buna sa ai!

    Liked by 1 person

    1. Mie mi-a placut intotdeauna ceea ce spune Emil Strainu deoarece face totul argumentat si cu dovezi. A scris si o gramada de carti. Am observat ca dupa ce a inceput sa spuna mai multe lucruri a inceput sa nu mai fie invitat pe la TV si nici prin presa nu am mai citit despre el.
      Multumesc! Chiar am nevoie de o sapt buna 🙂
      O saptamana frumoasa sa ai si tu!

      Liked by 2 people

  2. Cartile lui vorbesc despre el. L-am vazut la o expozitie de carte si nu credeam ca este atat de inalt! 🙂
    Chiar daca informatiile utile sunt blurate, tot mai ajung spre noi, pe diverse cai.
    Doar stim asta.
    Toate cele bune in ceea ce faci!

    Liked by 1 person

    1. Iti multumesc pt urarea ta, dar in ceea ce fac deocamdata am niste lucruri mai putin bune si anume o nava cu incendiu. Am fost azi urgent acolo. Dar si maine e o noua zi si poate o sa fie mai buna.

      Nu l-am vazut niciodata pe domnul general, la TV pare plinut. Nu stiu daca e inalt sau nu.,

      Liked by 1 person

  3. Am să fiu de acord cu Magda. Emil Străinu știe multe, dar nu a mai fost lăsat să comunice. Din declarațiile sale, ar fi fost într-o stare de sănătate nu tocmai bună, dar tot dânsul, cu altă ocazie, a recunoscut că a fost supus atacurilor energetice. Modul în care a dispărut de pe ecrane m-a făcut să cred că nu a mai fost lăsat să ne transmită informații. Este o părere personală.
    Pe de altă parte țin să spun că și eu îl admir pe domnul Emil Străinu pentru faptul că mereu a argumentat cu dovezi și demonstrații valabile teoriile pe care le-a prezentat. I-am urmărit, dacă nu toate, majoritatea aparițiilor sale pe internet sau pe televiziuni.

    Îți mulțumesc pentru această emisiune-interviu, de care nu am știut și pe care încă nu o văzusem!

    Liked by 1 person

    1. De acord 100% cu tine. Faptul ca el nu este lasat la TV sa spuna ceea ce stie si este marginalizat in ultima.perioada arata ca informatia din media e filtrata si manipulata.
      Multumesc!
      Sa ai o zi buna!

      Liked by 1 person

  4. P. S. Am făcut referire la unele declarații făcute de Emil Străinu cu mai mulți ani înainte, după o pauză lungă în apariții televizate.

    Liked by 1 person

  5. Ohh, eu nu pot să nu-l laud pe cel care “întreabă”. Rar aşa interlocutor. Şi serios, în cazul ăsta chiar e bine că nu zice mare lucru în afară de da, aşa e, sigur. Ar fi fost amuzant altfel, dar bine că-l lasă să vorbească şi nu-l întrerupe. Dacă ar fi fost un gâdea…

    Liked by 1 person

    1. Gen. Emil Strainu nu cred ca o sa se duca vreodata la gadea 🤣🤣🤣, pt ca nu prea au preocupari comune.
      Imi amintesc cu drag cand facea Oreste niste emisiuni spirituale unde amesteca si tehnologia si unde-l invita pe Emil Strainu, dar nu numai.
      Am vrut sa pun si niste clipuri cu Oreste, dar … poate o sa le pun …

      Liked by 1 person

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started