20 thoughts on “Rasaritul / Sunrise

    1. Multumesc!
      Le-am facut in dimineata asta, cam intre 5 si 7. Imi place mult linistea rasaritului si cum apoi incepi sa auzi pasarile, vantul incepe sa adie, parca natura prinde iar viata.

      Liked by 4 people

  1. Ce minune: răsăritul și apusul!
    De multe ori privesc apusul soarelui, dar încă nu am văzut, spre nemulțumirea mea, nici un răsărit! La ocean, zic!

    Liked by 3 people

    1. 😀
      La.mine e invers, vad rasaritul dar apusul nu am cum pt ca apune in partea cealalta, adica in camp 😀.
      Totusi am vazut apusul in delta, si l-am admirat de pe barca. A fost frumos.

      Liked by 2 people

    1. 🤣🤣🤣, da e un fel de DFC
      Pai daca am chiulit de la lb rom si nu s-a lipit de mine ma.exprim si eu prin imagini 🤣🤣
      Tu daca erai, faceai o postare cu un text, ceva frumos, dar eu habar nu am sa descriu ce e pe acolo 🤣🤣.

      In ultima perioada am stat de vorba la o nava cu 3 ofiteri de punte care erau ucraineni. Unul era din Mariupol (ocupat de orci), unul din Odesa, iar ultimul din Kerson (ocupat de orci si apoi eliberat). Acesti 3 baieti mi-au povestit experienta lor de viata si de razboi din ultimii 3 ani. Am incercat sa scriu un text, inde sa arat “adevarul” vazut prin ochii lor, dar textul scris de mine era sec, nici macar mie nu-mi transmitea ceea ce mi-au transmis acei 3 baieti. Adica eu nu percepeam citind textul, ceea ce ucrainenii mi-au transmis. Eeeeee, mi-am amintit de bancul ala cu inginerul si catelul 🤣🤣🤣.
      Nu stiu, poate o sa rescriu si o sa postez ceea ce mi-au spus baietii.

      Liked by 2 people

      1. Fac și eu ca ăia de pe tik-tok. E unul celebru de prost, care habar n-are să vorbească coerent, dar e vedetă. Și e și cinstit, a zis a un moment dat ceva gen „nu știu să vorbesc, dar vreau să spun că…”, iar unul i-a răspuns în comentariu: „tu dă-ne cuvintele, că le aranjăm noi!” Ei bine, faza asta a rămas celebră 🤣🤣 (întreabă-l pe fiu, sigur a auzit de ea), așa că… dă-ne cuvintele, că ne descurcăm 🤣 (mă rog, sigur știi că glumesc, dar faza a fost prea tare și mi-ai amintit de ea)

        Liked by 2 people

      2. 🤣🤣🤣
        E misto tare faza.
        Am intrebat si cica nu a auzit despre albert.
        Poate o sa scriu ceea ce mi-au spus baietii aia, dar trebuie sa fac si un fel de rezumat pt ca am stat cu ei cateva ore si mi-au povestit destul de multe. Ideea e ca acel adevar spus de ei, nu se prea gaseste prin presa, ba as zice ca e sters cu “un scop”, iar noua ne e livrata un anumit tip de informatie prin care sa fim “indrumati” intr-o anumita directie.

        Liked by 2 people

  2. Tare frumos! Îmi amintesc de vacanțele la mare, când ne propuneam să ne trezim să prindem răsăritul pe plajă, cât de somnoroși eram, mai ales cel mic atunci, dar cât de revigorați ne simțeam după ce admiram portocaliul îmbinat cu albastru și galben, mingea de foc lunecând în sus din mare și prinsă în poze peste poze… 🙂 …nemaispunând de aerosoli 😀

    Liked by 2 people

    1. Da, atmosfera e frumoasa, dar trebuie sa fim pe malul marii pe la ora 5, ca sa putem prinde un rasarit. Eu nu am prins rasaritul chiar de la inceput, adica atunci cand discul abia iesea din apa, pt ca asta insemna sa fiu acolo pe la 4:30 sau cam asa ceva.

      Ma bucur ca ti-am trezit unele amintiri placute si de ce nu, poate o sa le mai repeti candva 🙂

      Liked by 2 people

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started