BINECUVÂNTĂRI DEGHIZATE

Întreb Pământul dedesubt și Cerul deasupra,
Pentru a umple întunericul nopții cu iubire.
După o noapte întunecată vine o dimineață plină de lumină,
O noapte întunecată are nevoie de o speranță de lumină pentru a îndrăzni!
Lasă Soarele dimineații să-mi aline durerea,
Ca să mă pot trezi reînnoită din nou.
Sper că timpul va veni în curând reînnoit de Soare,
Ca să-mi adun binecuvântările una câte una.
O frumoasă Lună, te rog să-mi împrumuți puterea ta,
Și adu-mi liniștea chiar în ceasul acesta.
Te chem în această noapte secretă,
Să-ți binecuvântezi copilul cu puterea și forță!
Ooo Doamne, lasă darul harului mântuitor
Să cadă într-un loc roditor,
Pentru că viața fără binecuvântare nu este viață!
Cred că binecuvântările Tale deghizate sunt ca un suspin de ușurare,
Plin de bucurie, fără nicio durere!
Doamne, cu puterea ta, dă-ne binecuvântări continuu,
Așa că, chiar și într-un viitor dificil, pacea să se poată hrăni.
Poate înainte să ne întâlnim, îi voi saluta pe toți.
Doamne sper că într-o zi ne vom întâlni,
Când o să mă cufund adânc în somnul meu,
Când o să mă cufund adânc în somnul meu.

Ava Tripathy

https://avem.home.blog/2020/05/02/%f0%9f%92%90blessings-in-disguise-%f0%9f%92%90/

Tradus: Sticri, postat 05.05.20

Published by sticri

WE SEE THE WORLD AS WE ARE, NOT AS IT IS ......

2 thoughts on “BINECUVÂNTĂRI DEGHIZATE

  1. Nu Soarele, nici astrele sau Luna,
    Nici cei puternici, regi sau împarati
    Nu îti vor împleti pe cap cununa,
    Ci, dragostea neprefacuta pentru frati…

    Like

    1. Vezi ca pana si in biblie gasesti metafore, ce sa mai zicem de o biata poezie. Cine le cauta si incearca sa le inteleaga poate o sa reuseasca…..

      Like

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started